فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک




   فناوری اطلاعات,,,,الکترونیک


   وبلاگ تخصصي الكترونيك و فناوري اطلاعات
موضوعات مطالب
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 138
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 633
بازدید کل : 14209
تعداد مطالب : 187
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1


طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

درباره وبلاگ

به وبلاگ الكتروIT خوش آمدید
لينك دوستان
» قالب وبلاگ

» فال حافظ

» قالب های نازترین

» جوک و اس ام اس

» جدید ترین سایت عکس

» زیباترین سایت ایرانی

» نازترین عکسهای ایرانی

» بهترین سرویس وبلاگ دهی

دنیای بازی های جدید
وب سایت رسمی فرهاد مجیدی
HMFun.loxblog.com
kharide sharj hamrahe aval
دانلود بازی های کامپیوتری
فناوری اطلاعات
انجمن مهندسین برق و الکترونیک آمریکا
پرسه های شیشه ای
همگام سازی شکری
سایت اطلاع رسانی کنفرانس ها
سایت آموزش مجازی مدارس امریکا
وبلاگ تخصصی کامپیوتر
دانشگاه تهران
روزنامه جام جم
هفته نامه عصر ارتباط
جدول زیبای مندلیف با جزئیات بیشتر
علم روز دنیا
اخبار IT
اخبار فناوري اطلاعات
آموزش زبان انگليسي
واژه نامه c.p.h
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
بانک کد های طراحی سایت+ابزار فلش+دانلود نرم افزار
ترجه آنلاين متون
انجمن رباتيك
مرجع برنامه نويسي
دانلود مقالات رايگان
فني لرن
آموزش آنلاين زبان هاي خارجي
دانلود رايگان كتاب
دانلود نرم افزار
وبلاگ تخصصي برق
عنوان لینک
دنياي الكترونيك
ردیاب خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان الكترو IT و آدرس subphonix.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
پيوند هاي روزانه
» ۴ روش اصلی برای نصب نرم افزار روی سیستم عامل موبایل آندورید

 

امروزه کمتر گوشی را پیدا می‌کنید که بدون سیستم‌عامل باشد. هر روزه بر تعداد این سیستم‌عامل‌ها افزوده می‌شود و شرکت سازنده‌ای موفق‌تر خواهد بود که بتواند سیستمی‌ کامل و بدون نقص به همراه ویژگی‌های منحصر به فرد برای گوشی‌های موبایل تولید کند. یکی از این سیستم‌عامل‌ها که زمان زیادی از عمر آن نمی‌گذرد «سیستم‌عامل آندروید» است که با وجود عمر کم توانسته جایگاه بسیار خوبی در بین کاربران تلفن‌های همراه پیدا کند. هر سیستم‌عاملی روش‌هایی برای نصب نرم‌افزارهای مختلف دارد که با دیگر سیستم‌ها کاملا متفاوت است. آندروید نیز از این قاعده مستثنا نیست، بنابراین برای داشتن نرم‌افزار روی گوشی خود می‌بایست راه‌های نصب آن را نیز یاد بگیرید.

 

انتقال فایل و نصب به صورت دستی

سیستم‌عامل آندروید یک سیستم‌عامل کدباز بر پایه سیستم‌عامل‌های لینوکس است. پس شما می‌توانید همانند دیگر سیستم‌عامل‌های مبنی بر لینوکس با استفاده از خط دستور نرم‌افزارتان را نصب کنید. البته این کار ابتدایی‌ترین و در عین حال مشکل‌ترین راه برای نصب نرم‌افزار است. برای این کار نیاز به AndroidـSDKـWindows  دارید. این نرم‌افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید دستورات را از طریق کامپیوتر و سیستم‌عامل ویندوز به صورت دستی و با استفاده از کابل به گوشی منتقل کنید. البته SDK کاربردهای دیگری هم دارد که چون به بحث ما مربوط نمی‌شود به آنها نمی‌پردازیم. با استفاده از فرامینی که اغلب دستورات لینوکس هستند، می‌توانید براحتی با دادن اسم فایل اقدام به این کار کنید.

 

یافتن و نصب از طریق بارکدهای دوبعدی یا QR Code

روش جدیدی در حال حاضر در بین کاربران و سایت‌های به اشتراک‌گذاری آندروید باب شده است که با استفاده از آن می‌توانید نرم‌افزارهای مختلف آندروید را از این طریق پیدا و در گوشی خود بارگذاری کنید. آنها از طریق بارکدهای دوبعدی برای دانلود آماده شده‌اند. اما بارکد دوبعدی چیست؟ در سال ۱۹۹۴ یک شرکت ژاپنی مبدع نوع تازه‌ای از بارکد به نام QR شد. بارکدهای QR متشکل از ماتریکس‌های دوبعدی هستند. این دو حرف مخفف عبارت «Response Quick» به معنای پاسخ سریع است و در واقع اشاره به رمزگشایی سریعی دارد که کدهای آن فراهم می‌کنند. در حال حاضر این بارکدها متداول‌ترین نوع در کشور ژاپن هستند و بیشتر گوشی‌های موبایل ساخت ژاپن توانایی خواندن آنها را دارند. همچنین دلایل استفاده از این نوع بارکد‌ها در استفاده از این نرم‌افزارها را می‌توان مورد زیر دانست:

ـ مصونیت بیشتر از خطاپذیرى به علت کاهش دخالت نیروى انسانى و وارد نشدن دستى اطلاعات.

ـ دسته‌بندى دقیق اطلاعات.

ـ سرعت بالا به همراه صحت بیشتر.

ـ دسترسى آسان به اطلاعات واقعى و حقیقى.

با این کار اولا شما سریع‌تر از هر زمانی می‌توانید به نرم‌افزار و توضیحات کامل‌تری از آن دسترسی داشته باشید و دوم رسیدن به آن برنامه به صورت کاملا صحیح و بدون اشکال انجام می‌گیرد.

حال که متوجه شدید بارکدهای دوبعدی چیست، ما روش استفاده از آن را برایتان بیان می‌کنیم.

برای استفاده از آن، به نرم‌افزار Barcode Scanner احتیاج دارید. این برنامه به شما کمک می‌کند اطلاعات موجود در بارکد را خوانده و آن را به محل دقیق فایل هدایت کنید تا تنها با یک کلیک بتوانید آنها را دانلود و نصب نمایید. کافی است آن را فعال کرده و دوربین را روی بارکد بگیرید تا خوانده شود. قابل ذکر است که در حال حاضر بیشتر برنامه‌های آندروید از این طریق قابل دسترسی است.

 

نصب با استفاده از برنامه‌های مدیریت فایل و برنامه

دیگر نرم‌افزاری که با استفاده از آن می‌توانید برنامه نصب کنید، برنامه‌های مدیریت فایل و مدیریت برنامه است. این نوع برنامه‌ها به وفور یافت می‌شود و انواع مختلفی دارد. کافی است آن را روی گوشی خود نصب کرده و برنامه را از طریق کامپیوتر به مموری‌کارت خود انتقال دهید. سپس با استفاده از آنها به مسیر فایل اصلی بروید و روی آنها کلیک کنید تا بدون مشکل نصب شود.

 

نصب از طریق برنامه‌های کمکی ارائه شده توسط تولیدکنندگان

تولیدکنندگان مختلفی در حال حاضر از این سیستم‌عامل استفاده می‌کنند که برای مثال می‌توان به شرکت HTC اشاره کرد. این شرکت‌ها معمولا به همراه گوشی، سیستمی ‌تحت کامپیوتری به شما عرضه می‌کنند که از طریق آن می‌توانید اقدام به نصب نرم‌افزار کنید. کافی است برای این کار گوشی را با استفاده از کابل به کامپیوتر وصل کرده و از منوهای برنامه بخش Install program یا گزینه‌های اینچنین را انتخاب کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برنامه روی گوشی‌تان نصب شود.

 

همان‌طور که دیدید روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد و ما تقریبا تمامی ‌این روش‌ها را به شما معرفی کردیم. حال خودتان باید به این نتیجه برسید که کدام یکی از این راه‌ها برایتان راحت‌تر است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







نويسنده : niloofar | تاريخ : جمعه 9 تير 1391برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب